Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Friday, June 11, 2010

AKU KEJAM...

Petang itu sungguh indah. Awan berarak mesra menutupi sang matahari. Teduh. Bunyi bising di padang permainan sama seperti petang2 sebelum ini. Kanak2 bermain bola dengan penuh riang. Namun dalam suasana yang ‘happening’ itu, Dre, Tus, dan Garsiv pula sedang rancak bersembang di tepi kawasan padang permainan tersebut. Masing2 bertukar cerita yang nampaknya agak menarik kerana seringkali diselangi gelak tawa. Tiba-tiba….

‘Dre,awek tu lawa bhai!’ sambil jari Tus menunjuk kearah seorang gadis dalam lingkungan 18 tahun yang sedang berjalan menghala ke arah mereka.

Punya ayu awek tu. Tudung tutup litup. Pakai baju tak Nampak bentuk badan langsung.Solehah…tapi syaitan….

‘Aku cabar kau Dre..’ Tus bersuara dengan penuh perasaan.Moga-moga kawannya menyambut cabarannya.’ Taknak la aku,gila ape kau ni’ Dre menolak cabaran kawannya tersebut…

‘Kau ni memang la,dasar pengecut. Benda senang pon kau tak boleh nak settle. Biar aku tunjuk sikit.’ Tus berlagak hebat. Apalah yang ingin dibuktikannya itu, tahap kejantanan?? Tus berjalan laju menuju kearah awek tersebut dan menarik awek cun tersebut kedalam semak berhampiran..

‘aaaaaaa……’ sayu jeritan itu kedengaran namun seketika sudah hilang. Penduduk sekitar tidak menyedari jeritan tersebut kerana sibuk dengan hal masing2. Dre dan Garsiv terdiam.. Sah kawan mereka yang seorang ni gila. Apalah yang sudah dia lakukan kepada awek tersebut.. malangnya!!!

10 minit berlalu. Tus keluar dari semak tersebut dengan muka bangga dan puas.’ Kau buat ape kat awek tu Tus?’serentak keluar suara dari Dre dan Garsiv.’hahaha..awal2 aku ingat nak rogol je tapi aku tengok muka dia kesian la pulak so aku bantai je la..haha’ ketawa sakan Tus dek keberanian nya itu..’ Hai anak jantan yang bernama Dre,kau ape cerita ni?langsung tak berani? Jangan buat malu la kawan..’macam2 ejekan dan sumpah bercurah2 menuju tepat ke batang hidung si Dre.. Anak laki pantang dicabar katanya….menggeletar seluruh badan Dre menahan kemarahannya..

‘ok,kau nak sangat kan? Korang berdua tunggu sini biar aku settlekan awek tu..’berdengus nafas Dre berbicaara. Marah sangat tu. Dia pun jalan menuju kea rah semak tersebut. Kelihatan awek tersebut sedang terbaring menahan kesakitan. Dahsyat juga si Tus tu bantai minah ni. Kesian,kesian la jugak. Teresak2 menangis kesakitan dan memohon simpati.. demi maruah,Dre buat juga. Nak membuktikan pada rakannya yang dia pun sama hebat bahkan mahu lebih hebat.

20 minit berlalu. Nampaknya lagi lama berbanding Tus.tersenyum bangga Dre nampaknya…’kau dah buat ape kat awek tu?’ perasaan ingin tau Tus membuak2. Sape lagi hebat agaknya?’ bukan setakat aku pukul,aku rogol,aku cabul,aku buat segala2nya la kat awek tu. Cuba kau pergi tengok dia macam mane sekarang. Muka dah tak ada rupa badan aku malas nak cerita la,kang pembaca marah.hahaha…’ berdekah-dekah Dre gelak..Kesianye awek tu.’ Akulah yang paling hebat,kejam,zalim dan segala2nya. Tus,aku dah menang la gayanya kalau macam ni.’ Muka dasar anak syaitan,Dre.

Garsiv yang dari tadi diam tiba tiba bersuara.’hahaha..korang berdua silap aku rase. Sebenarnya akulah yang paling kejam..’terkejut berok Dre dan Tus bila Garsiv katakana demikian.’Awek yang korang pukul,cabul,rogol dan macam2lah yang korang da buat tu sebenarnya adik perempuan aku….’


MORAL OF STORY
Pertama maaflah da lama tak menulis. Hari ni nak kongsi satu sketsa yang mungkin agak bahaya.18SG.haha..Dre dan Tus umpama Amerika dan Israel manakala awek yang cun melecun tu merupakan palestin. Garsiv pula merupakan kita,umat islam saudara kepada awek atau palestin yang kena bantai tu…kita tengok saudara kita kena bantai kita dok diam dan tersenyum.Jadi, sape yang paling kejam antara tiga sahabat tadi??hahaha…fikir2kan lah….

5 comments:

Anonymous said...

like this! :)

-Aiman Harith- said...

layan..crite yang menarik, moral pun bgus.
ske ni.

Muaz Faris said...

haha. baru terbaca lepas anta komen kat blog ana.. ape nih, idea lama, bagi lah idea baru orang tak pernah cerita.
kata cerita fahmi, mana cerita anta kantoi kat dalam dorm tu?

FAHMI said...

idea lama pendekatan baru kadang2 menarik gak..lepak lu..coming soon short story.quite busy so xda masa nak menulis..haha

kAu & Aku said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...