Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Sunday, March 6, 2011

Bila Dia Beronani Setiap Hari..DAHSYAT!!!


18SG (Bahan Bacaan golongan Lelaki sahaja)

AMARAN: Kisah dibawah ini mungkin ada berbaur kelucahan.Maka sila lindungi hati anda dengan hijab iman supaya anda tidak terdorong untuk mencuba atau mempraktikkannya. Komen yang menghina dilarang keras!!!

Al kisah tersebutlah sebuah kisah yang mengisahkan tentang kisah seorang budak yang telah kantoi sesuatu dengan aku.........

"Kau tak reti mandi wajib?" Aku tanya budak tu...Belum sempat dia jawab aku terus cakap..

"Muka macam kau ni muka yang mandi wajib sehari dua kali..." Aku cakap kat budak tu..

"Ish abang ni...Kenapa nak mandi wajib selalu pulak?" Cepat-cepat dia potong percakapan aku. Aku dah dapat nampak sesuatu disebalik wajah dia...

"Kau jangan nak tipu aku lah...Aku kat sekolah lama aku dulu, aku ada belajar satu kitab ni. Aku dah khatam kitab tu. Kitab tu ajar aku nak "membaca" orang. Aku dah boleh baca muka kau la. Muka kau ni muka mandi wajib sehari dua kali..."

Budak tu dah mula resah..."Kitab ape abang belajar tu?"

Haaa..."Ada la kitab kuning tinggalan zaman berzaman.Aku bagitau kau nanti kau nak cari kitab tu pulak. Bahaya!!"

"Betul kan kau mandi wajib sehari dua kali? Mengaku je la,aku ni dah hidup lama dari kau, walaupun kau tipu aku,aku tau ape yang benar. so sia-sia je usaha kau nak tipu aku.."Aku terus bermain ayat dengan budak tu...

"Yela2...sehari dua kali tu zaman dolu-dolu...Sekarang ni sehari sekali je..."

ERkkk...Aku terkedu.Aku main pancing-pancing je sekali dia nak buat pengakuan pulak...Rezeki yang tak di duga ni....

Di pendekkan cerita,aku pun bagilah tazkirah kat budak tu...

Bro, kita punya barang tu bukan macam otak kita...Kalau otak semakin kuat kau guna,semakin tajam. Semakin gagah. Kita punya barang tu sebaliknya. Kau pakai selalu,memang tumpullah..tak ada sapa nak dah...Bla..bla..bla....

Moral of the story ialah janganlah beronani....Simpanlah kekuatannya demi kebahagian rumah tangga kita nanti.Jangan tutup kilang awal sangat weyh.Kalau gulung tikar awal,tak nikmat la...Faham?Haha..

Mood: Macam-macam cerita aku dapat kat sekolah baru aku ni.Kalau boleh aku nak buat entry setiap hari tapi tak boleh..huhuhu...Jadi mulai sekarang,entry aku seminggu sekali iaitu hari ahad tengah hari..Baca tau...=)


4 comments:

farhaniza azman said...

ops..terbace~ lalalalalala~

FAHMI said...

Macam mana boleh terbaca ni?Amaran kat atas tu tak cukup mengancam ke?hahaha..

azi nur said...

ayoyooo....khusuk membace...boleh jadi pengajaran ini!

Maria James said...

geerrrrrrrr.... hahaha.. cemane nak komen nih???? *_*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...