Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Saturday, March 19, 2011

Macam mana aku dapat Idea???


"buat segmen lagi erk fahmi. pasal segmen ni xsempat nk join.. busy.. huhu. buat tak. yg hot story pnya erk. heee. :) thanz :)"


Ada orang mintak mintak aku buat segmen lagi? Ohhh..aku terharu..Insyaallah aku akan buat lagi segmen tapi bukan dalam masa terdekat ni la sebab aku nak balik sekolah dah esok. Bila aku balik sekolah, matilah blog aku ni kan? Korang dah tak baca dah. Aku sedih...Aku harap bila aku balik semula untuk aktif dalam blog ni,korang akan kembali baca blog aku. Ok?Hehe..

Ada orang tanya aku, mana aku dapat idea nak buat tajuk segmen. Aku tak tahu nak jawab apa. Sebab aku pun tak tahu mana aku dapat idea tu. Aku rasa dengan aku pandang sekeliling,aku dapat idea la kot. Pandang je apa yang ada kat sekeliling mesti dapat idea punya. Tapi jangan ambil semua la,ambil yang kreatif sahaja!!

Yang segmen pasal kecantikan tu aku rasa aku dapat idea bila aku jumpa seorang blogger ni. Dia tanya aku nak buat segmen apa pulak lepas ni. Aku jawab la tak tahu lagi. Masa tengah sembang-sembang tu tiba-tiba aku dapat idea. "eh, cantik pulak dia ni.." (jangan perasan ye!!). Maka dari perkataan "cantik" tu aku kembangkan sehingga menjadi satu segmen yang hampir 50 orang join. Sebab apa ramai join?(tak ramai pun)..Sebab bagi aku semua orang nak kelihatan cantik so idea tu boleh dipakai untuk segmen aku...

Senang kan nak dapat idea? Aku ada banyak lagi idea untuk nak buat segmen tapi aku terpaksa tangguhkan sebab aku ni budak sekolah lagi. Lepas SPM nanti aku insyaallah nak jadi fulltime blogger jap. Haha..

So,bila aku balik cuti nanti agak-agak apa segmen aku nak buat eh? Sekolah aku kat tengah-tengah ladang getah. Takkan la aku dapat idea pasal getah pulak kan? Macam mana ni?? Ohhh..harap-harap idea yang best datang menerpa minda aku ni...

Mood: Kalau aku nak ambil SPM minggu depan boleh tak? Boleh aku jadi full time blogger cepat sikit.Hehe..

4 comments:

Aesya Zealous said...

oh my god!! what hve u done!!

means aku la juara!! sbb ko tgk aku baru ko dpt idea nak buat segmen kecantikan!! hhahahahahha

Unknown said...

good job fahmi..:)

Cik Pulau said...

err.. nak SPM cepat2 yer..
pegi jawab soalan past year tu.. komfem dah rasa masuk spm. hahaa...^^,

1st time singgah sini,. ^^,

roses said...

loh seriyes ke SPM??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...