Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Saturday, March 19, 2011

Ohhhh...aku masih lagi mencari Si dia....

Namun, kecantikan yang paling penting ialah kecantikan dalaman; kerana inilah yang akan menjamin kebahagiaan rumahtangga. Betul tak? Ramai pasangan di luar sana berkahwin atas dasar berkenan dengan rupa paras pasangan masing-masing, tetapi hati budi tidak tergambar dek wajah dan rupa; akhir sekali, pasangan-pasangan berpisah dan mengambil haluan masing-masing. Dan ingatlah, kecantikan luaran pun tak kekal lama. Wajah yang tegang akhirnya berkedut, muka yang tembam akan hanya tinggal tulang. Wallahu a'lam.

"Sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya."
( surah al-Tin 95 : 4 )

Dipetik dari sahabat kita INI


16)http://el-ghaith.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html


17)http://talkithulky.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

18)http://hatisamronkin.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke/

19)http://nurheartz.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

20)http://wwwbucklemyshoes.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

21)http://rogyhsuparman.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

22)http://lynnd88.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

23)http://aida-mawi.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

24)http://invincibleyouth93.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

25)http://sichumelpinky.blogspot.com/2011/03/segmen-tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

26)http://erleena268.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

27)http://wafa-alwayshappy.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

28)http://snasatieka.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

29)http://mystory-fikriyyah.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

30)http://gadishlollipopinwonderland.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

Aku masih mencari siapakah ratu cantik kita??? agak-agak sapa yang terpilih. Aku nak tengok dari semua aspek. Cara penulisan kita juga menggambarkan kita ni orang yang jenis macam mana kan? Baik atau buruk si dia. Cantik atau samapah hati dia..Betul tak??

Masih mencari~

5 comments:

Anonymous said...

ya, tergambar dari semua aspek. muka hodoh mcm mana pun, tp hati cantik itu yang bernilai.
muka lawa mcm mana pun, tp hati buruk itu yang jadi racun.

nak cari yang cukup pakej mmg susah. tp biarlah yg btol2 boleh jaga iman & hati kita. yg boleh igtkan kita bila kita lalai, walaupun tegurannya berbisa & kita merasa dia tak pernah faham hati kita.

cari yg sayang kita sebab Allah, dan benci kita juga sebab Allah. bermakna, bila rumahtangga goyah atas sebab2 kecik je, masing2 akan kembali muhasabah diri balik dgn cinta Allah tuuuu.

selamat mencari! (tak jumpa lg ke? haha)

duniapadamataaku said...

semoga dapat mencari yang sepatutnye. :)

Yutaka Mushimura said...

woohaa..betul tuh bro..setujuk..tang kecantikkan...:)

tips terbaru


Tip Memupuk Minda Kelas Pertama

Tips Menghadapi Jerawat

Tips Mendapat Ketenangan Dalam Senaman

Semua Untuk Kamu, My Lovely Follower

No Condom - NO PLAY PLAY

Tips Penjagaan Gearbox....Buatlah Ia Seperti Awek, Okeh

Gadish Lollipop said...

yes . dh tersenarai .:) alhamdulillah

wanie said...

buat segmen lagi erk fahmi. pasal segmen ni xsempat nk join.. busy.. huhu. buat tak. yg hot story pnya erk. heee. :) thanz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...