Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Saturday, March 19, 2011

Blog Kesayangan Fahmi!!!


Maka dengan ini aku dengan penuh rasa rendah diri dan bersyukur mengumumkan blog aku telah mempunyai lebih dari 800 follower..Dan aku buat entry ini untuk menghargai follower aku yang ke 800..Aku kenal dia ni...Kat SB je la..hehe...

So aku harap sapa yang baca entry ini pergi serbu blog dia ramai-ramai. Ini je hadiah aku mampu bagi. Tapi kalau nak lebih, jom lepak dengan aku kat bangi.Ada berannn?Hehehe..

Zikery Hassan Dan Munira Comel

Kenapa ada dua? Sebab dua itu unik...Aku tak nak letak satu. Biarlah mereka berdua.Cehh..tak ada pape gossip panas antara mereka berdua ya..Hehe..

JOM TERJAH BLOG MEREKA!!

Mood:Aku budak sekolah lagi ke rupanya..tak sedar diri..haha


6 comments:

zikeryhassan said...

hehe.

kaizen said...

nk tggu 887 bru polow..leh dpt review khas x???

huhuhu no cntik 888

~syue syada~ said...

bertuahnya badan merekamereka.hehe

FAHMI said...

kaizen:Boleh je..tak ada masalah..tapi kalau nak cepat kena bagi org ramai follow cepat2 la..haha..meh tolong promot blog ni pulak..hehe

kaizen said...

wahahahaha....
tggu ak pomotkn...

gEe said...

thniah. jeles follower die dh rmai~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...