Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Monday, March 14, 2011

Muhammad Ali AKu semakin Mengganasss....

Tadi tengah jalan-jalan tiba-tiba nampak ada dua orang budak kecik bergaduh. Maka aku pun terfikir tentang segmen yang aku buat INI. Jap, sebelum tu sapa yang belum join boleh la turut serta sebab rugi tak join. Ye ke rugi?Haha..

Kembali kepada cerita tadi maka aku pun terlintas nak bagi nama anak aku Muhd Ali. Sebab apa? Sebab nanti suatu hari nanti bila dia bergaduh maka dia akan menang. Sapa boleh lawan Muhd Ali bin Fahmi? Nama pun dah macam peninju lagenda Muhammad Ali so aku harap anak aku pun hebat macam tu la..

Maka setiap petang bila dia pulang dari rumah, mesti tidak ada kecederaan namun sebaliknya berlaku kepada anak-anak jiran aku. Balik rumah dengan mata lebam sebelah sebab Muhd Ali aku dah bagi sebijik. Haha..Jahat ke? Takkk!! Tau tak gusti tu antara sukan sunnah Rasullullah? Kalau tak tau maka itu petanda kita tak cukup pergi majlis ilmu lagi.

Tunggu apa lagi? Maghrib ni jom kita pergi surau berdekatan atau masjid. Kita pergi dengar ceramah mana tau tiba-tiba terkeluar topik Nama anak ke.Sapa tau?Hahaha...

Kat bawah ni senarai blogger yang dah join segmen aku ni. Serius menarik apa yang dorang tulis. Nama yang dorang bagi pon TIPTOP. Kalah nama shah rukh khan.Tapi tak boleh lawan nama aku la..Fahmi..hahaha..Jom Terjah!!!

http://akuzealous.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-siapakah-nama-anak-kita.html

http://fairyofmylove.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-siapakah-nama-anak-kita.html

http://mierayizz.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-siapakah-nama-anak-kita.html

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmisiapakah-nama-anak-kita.html

http://khadijahmohamedmusa.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-siapakah-nama-anak-kita.html

Aku bagi lima dulu....Nama yang dorang bagi memang Bombastik!! Kalau sapa yang nak cari ilham boleh la usha-usha..haha...

Siapa yang tak join lagi aku jemput sertai..Tak rugi kalau join. Kita boleh berkongsi Nama. Boleh bertukar pendapat. So jom sertai..

Mood:Terharu ada orang join segmen aku.huhu

3 comments:

Hanafi WangZi said...

nape aku muhammad ali. haha

Dak Bayek said...

:)
follow!
follow blek taw
=.=''

Dak Bayek said...

follow!
follow blek taw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...