Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Friday, February 11, 2011

Perempuan Suka Bulu? Betul ke??


"Adakah perempuan lebih tertarik kepada lelaki yang berbulu lebat atau sebaliknya"

Apa kata surveyyy??Aku buat survey ni kat SB dan pelbagai jawapan aku dapat. Aku buat survey ni sebab aku dah selalu sangat dengar orang cakap pasal benda ni. Betul ke permpuan suka lelaki berbulu lebat?Betul ke perempuan tak suka laki berbulu lebat..Maka..aku buatlah survey ini...

"Bulu lebat semak je..Nyamuk sesat dalam bulu kaki..."

"Geli la weyh!!sumpah geli..."

"Bulu lebat la seksi..."

"Nak bulu lebat bahagian mana?"

"Smart la banyak bulu,macam hero holywood ngn bolywood.."

Haaa...macam-macam jawapan dan reaksi aku dapat. Majoriti mengatakan perempuan tak suka laki berbulu lebat. Betul ke ni makcik-makcik, akak-akak, adik adik sekalian? Ke anda semua malu nak bersuara?Hehehe...

Robert pattinson pon berbulu. Kat atas tu baru muka dia, belum bahagian lain..Haha..katakanlah dia masuk islam dan nak kahwin dengan gadis melayu..Cik akak sekalian yang minat dia sanggup tolak lamaran dia sebab dia berbulu lebat? Haha..

Maaf la kalau topik ni agak geli tapi ini ialah realiti. Jadi aku masih tak puas ati dengan survey aku ni..Maka aku akan teruskan survey aku untuk keputusan dan konklusi yang lebih memuaskan..ada sapa nak tolong?Hahaha...

Mood:Teringat rancangan "Apa kata survey, family ceria".Hehe..


15 comments:

akma leeya said...

suke lah de bulu..
asal x semak samun sudah..! hahaha xD

---->> clasmate ske sakat sbb sy sorg je ske bulu=,="

Ahmad Faris said...

bergantung pada pemikiran diorang

Cekodok said...

cerita bulu pulak.. hehe... aku takot nak komen kang ada yang berbulu.. haha

Adibah Ishak said...

betul ckp cekodok..hehe .. sikit2 orait la kalau dah tebal glerr agak menyemakkan.. XD

.: lalala :. said...

eeiiiuww. laki berbulu, geli laah. hehe

Anonymous said...

heh! kantoi ar byk bulu! huahaha

si para para said...

bulu itu perlu..tapi kena sederhana kan.hehehe

razzmatazz said...

erm, asal terurus suda!

10jarijemari said...

bulu?? bahagian2 tertentu jer perlu lebat..haha~

FAHMI said...

Hahaha..bahagian mana tuuu??Ini yang perlu tau ni..cepat2..

razzmatazz said...

bulu kaki. haha!

ciK fLower meLawEr said...

ohhh!!! lelebat nie geleman haqu tengokk :))

FAHMI said...

Bulu kaki yang lebat kadangkala buat aku semak perut tengok..hahaha

razzmatazz said...

hahah! kau terase ke? erm, sikat je bulu cam sikat rambut. haha!

Anonymous said...

Haha...srs nk tau jgak...btol ke permpuan ska laki berbulu nih....ke benci terus...erm...nk tau gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...