Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Monday, February 7, 2011

The Richest Man, Hosni Mubarak


Siapa yang nak kahwin angkat tangan? Hehe.. Kalau nak kahwin aku ada cadangan kat korang lah. Ini sekadar cadangan calon untuk mereka yang mahu berkahwin. Gambar kat bawah ni adalah orang pertama yang korang perlu ngorat supaya dia jatuh hati...

Hai, nama saya Hosni mubarak. Saya nampak segak bukan?

Dah Dapat tackle pakcik kat atas ni belum? Kalau dah baru korang masuk line anak atau cucu si Hosni mubarak ni. Kenapa nak pilih pakcik ni? Haaaaa...

Harta dia sekarang dianggarkan sebanyak 70 billion USD. Kalau buat makan sampai kiamat tak habis ni. Hahaha..

Jadi kalau korang kahwin dengan anak dia atau cucu dia, dapatlah korang merasa sikit harta haram yang dia kaut selama dia hidup ni. Haha..

Entry aku kali ni hanya nak kongsi pasal anggaran harta si Hosni Mubarak ni je. Dah kalahkan Bill Gates dan Carlos Slim Helu tau. Hebat tak hebat Mubarak ni?

Cuba bayangkan apa yang dia dah buat kepada Mesir. Betapa kejam dan jahatnya pemimpin Mesir ni. Memang layak dibunuh je. Aku tak nak cerita panjang-panjang kat sini sebab aku tau pembaca sekalian lebih tahu banyak berbanding apa yang aku tau tentang Hosni Mubarak ni. Betul tak?

Semoga kemenangan berpihak kepada Ummat islam.Amin~

Mood: Kalau Mesir bawah kerajaan Islam, ia merupakan sinar baru bagi bumi Palestin. Mengharap..


10 comments:

: husna : said...

mmg patot Allah bg balasan mcm tuh..
terlalu kejam, dia kaya raya, tapi rakyat menderita. palestin tanah air umat islam pun ditindas.

+qAsiH naDiRa+ said...

tak sangka plak giler kaya dia ni~xmo la kawen ngan org mcm ni~hati busuk n kejam!doakan org2 Islam di sana akan selamat dan mendapat kejayaan serta keadilan!

Cik Miera said...

woo bnyak harta tu..haha

kamarukom said...

aku laki..tp nk kawin ngn die bleh x?nnt aku dtg merisik die ye

FAHMI said...

HAhaha..jgn la kawen ngn dia. Kutip la mana-mana keturunan dia yang pompuan hot cun melecun.haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

LOL! harta beribu-ribu lemon tuuu, XD

nuriz said...

kubur dah kata mari tuuu

FAHMI said...

Turun je la Mubarak kan? apa dia nak lagi? Harta dah kalah bill gates dah.huhu

Ratu Sulaman said...

la igtkan mesir negara islam.. sungguh ketingalan zaman aku ni

SnowladieS said...

pandai nye lukis..! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...