Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Sunday, February 27, 2011

Blog menggilakan aku!!!



  • Aku rindu bangi...

  • Aku rindu sekolah lama aku...

  • Aku rindu Makcik kantin sekolah lama aku...

  • Aku rindu kawan-kawan aku yang kat sana...

  • aku rindu guru-guru lama aku...

  • Aku rindu semua benda...

Yang paling penting...Aku rindu blog aku ni..Aku dok kat sekolah baru tangan ni dah macam parkinson dah..terketar-ketar nak menaip. Tapi apakan daya...Budak baru tak kan nak bawak laptop pergi sekolah kot kan? Jalan nak pergi tandas pun tak tahu lagi nak buat hebat bawak barang larangan..Haha...

Ada cikgu ni cakap apa hikmah tengok tapak tangan bakal pasangan sebelum kahwin. Dia cakap kita boleh tengok kesuburan. Aku pun tanyalah macam mana nak tengok.Nak jugak ilmu macam tu tapi dia tak bagi...

Dia cakap tunggu tangan dah terketar-ketar tak tahan nak kahwin baru dia bagi tips tu..huuu..

Jadi tangan aku yang terketar-ketar tak boleh blogging ni ada apa-apa tips tak? Macam mana nak hilangkan masalah ni? MAsalah besar ni..huhu..

Blog menggilakan aku!!!!

4 comments:

♥sophie♥ said...

hahaha,,kelakar la..hehehe...relaxx lahh,..pi bersukan sana ! hehe

AesyaZealous said...

ahahaha suke hati ko kate aku gemuk!!! aku yg slim slender ni kau kate gemok!! hahaha... perghhh..ketar2 xleh blah dohhh... toilet skolah dh hafal lom??jgn masuk toilet pempuan lak!! kekekekek

Dda Ly said...

heheh saye takde tips..sbb saye pon alami sakit yg same..huhu

~my latest entry~

cik ungu said...

aku pun rindu makcik kantin aku..
name die kak yang.


err...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...