Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Thursday, February 3, 2011

Di Sebalik Shaolin 2011


Pelakon pun best
  • Oleh kerana aku duduk sorang-sorang kat rumah dan tidak ada apa-apa aktiviti yang boleh aku buat selain mengadap laptop ni maka sebelum apa-apa agenda solo lucah berlaku dihadapan laptop aku ni, aku terus lari..hahaha..

  • Tadi aku melarikan diri ke Alamanda jap untuk nak jalan-jalan je. Sekali aku lalu kat tempat wayang. Macam menarik je..hehe..
  • Aku pun terpanggil nak tengok cerita Shaolin. Sebab Apa? Sebab hari ni CNY. Jadi semangat aku masuk contest kat sini terus bawak aku masuk ke dalam wayang. haha..


  • Kesin tiket ni..xda teman..haha

    • Bagi aku filem ni boelh tahan la. Bagi aku la sebab penilaian aku bab-bab filem ni tak hebat macam korang. Yang penting Filem ni memang penuh dengan moral Value. Universal dan semua orang boleh ambil. Jangan ambil Patung Buddha tu buat sembah sudah lah(bagi muslim) Haha..
    • Sebuah filem tentang Prasangka, pengkhianatan, Tamak, Kasih sayang, Cinta, Pengorbanan, Kemaafan, Kemusnahan dan banyak lagi lah. Malas aku nak cakap semua kat sini. Penat!! Haha..
    • Filem ni ada babak sedih, lawak(Jackie Chan) dan lawan-lawan(standard cite cina)
    • Apa yang penting kat sini, aku nak kongsi sikit pengajaran yang aku dapat.

    1.Prasangka buruk mengundang kepada kemusnahan dan kejahatan

    2.Sayangnya Ayah dan ibu Kepada ana sehingga sanggup bekorban apa sahaja

    3.Belajar untuk memaafkan orang lain

    4.Pintu taubat masih terbuka selagi nyawa dikandung badan.

    • Kalau nak tau apa kaitan pengajaran dengan filem ni, tengok la dan korang boleh dapat banyak lagi dari filem ni.

    Mood: nak jadi anak yang baik berbakti kepada ayah dan ibu. Kejap lagi nak ambil parent kat Airport.lalala~







    6 comments:

    Cik Yan said...

    betul..betul..
    citer ni mmg superb best..=)

    Epul said...

    agenda solo lucah eh. haha

    sitihanisahali said...

    esok nak tgk wayang dgn akk..xtau nak tgk cite ape..boleh tgk cite ni :)

    AesyaZealous said...

    fahmi! jgn tgk benda lucah tauuu!!! hahaa

    Anonymous said...

    slalu tgk wayang berteman ke? last tiket wayang tu berteman bila? hahaha

    FAHMI said...

    semua teman bawah umur la so tak boleh bawak masuk filem 18.wahaha..

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...