Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Sunday, March 20, 2011

Aku dah tak ada....

Aku nak balik sekolah dah..Ohhh...selamat tinggal blog kesayangan ku..Aku akan update blog seminggu sekali. Iaitu pada hari ahad. Jadi aku harap korang jangan la lari terus dari blog aku ni eh..(ada orang ke kat blog aku ni?)..


Ingat fahmi, ingat ahad. Ingat ahad ingat fahmi..Maka bila dah ingat ahad dan fahmi, datang la blog cerita fahmi ya.Hahaha...

Buatlah apa yang patot kat blog aku ni,buat macam rumah sendiri. Tapi jangan berak merata. Jangan buat perkara tak senonoh kat sini. Walaupun korang rasa ni rumah korang. Haha..aku dah merepek ni. Inilah bahana sindrom akut bloggage..Hehe...

Mood:Bila la nak abes skola???

Salam~

6 comments:

Novelgurl said...

Salam..hehe..slmt kmbali ke sklh..bljr rajin2 ye..XD

AesyaZealous said...

eee..xmalu..sekolah lgi... hahaha..
blaja elok2. kasi mantap lu punye addmath. dapat A+ aku belanja twisties..ngeh3

Amira said...

ingat ahda ingt fahmi , ingt fahmi ingat ahad. oke dah ingt dah :D

buuwa said...

zaman skolah la paling besh dalam idup .. jalani sebaek2nya.. coz itu yang akan membentuk kita di masa hadapan..^_^

AdiaLuze said...

Salam ziarah perkenalan ...

Hajat dihati nak masuk segmen.. Tapi terlambat la plak.. Takpela.. Akak follow cni jugak...

Selamat bersekolah !!! ^_^

erleena said...

selmt blaja balek! goo2 chaiyok..nnty abes skolah anda akn mrinduinye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...