Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Saturday, July 30, 2011

Bersama Fahmi: SUNGHA JUNG


Bukan mudah untuk aku tunduk. Bukan senang untuk aku akur. Aku memang keras kepala. Namun kali ini aku terpaksa akur dan terima kenyataan bahawa dia memang hebat dan berbakat...

Aku layan youtube tadi dan tiba-tiba aku terjumpa mamat ni tengah main quitar untuk cover soundtrack dari YIRUMA-Kiss the rain(fevret aku). Aku ni memang jenis suka layan soundtrack. Sebab apa tu aku tak tahu. Dan yang lagi bestnya, soundtrack sedih-sedih dan jiwang-jiwang aku layan. Aduhh..Parah ni..haha..

Maka di sini aku ingin memperkanalkan kepada yang tidak kenal. Mungkin satu dunia dah kenal dan aku yang terakhir ketinggalan zaman baru nak kenal tapi aku tetap nak memperkenalkan(nada bersemangat)!!

Terimalah SUNGHA JUNG....

Sila tekan gambar untuk kenal lebih dekat.Sekian.

Seongha Jeong (정성하) (colloquially: Sungha Jung) (born 2 September 1996) is a South Korean professional acoustic finger-style guitarist who has risen to fame on YouTube and other sites, mainly through the South Korean audience. As of 2011, his channel had over 14 million views, with his videos getting a total of over 290 million views, and also over 443,000 subscribers....(READ MORE)

Fahmi: Music boleh melembutkan jiwa. Music boleh mengeraskan jiwa. Music boleh menenangkan. Music boleh menggilakan. Salurkanlah pada yang betul...

P/s: Kakak aku cakap dia dah 'stalk' mamat ni sejak mamat ni tadika lagi.Dahsyat!!haha


Iklan:SIAPA NAK iPAD 2 TEKAN SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...