Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Friday, September 2, 2011

Aku Anak Malaysia Merdeka


Aku anak Malaysia merdeka? Betul ke aku anak Malaysia? Dan betul ke aku anak Malaysia yang merdeka? Entah-entah aku ni anak pendatang PATI. Ataupun aku hakikatnya belum merdeka.

Namun begitu aku kena tanamkan dalam kepala "aku anak Malaysia merdeka" sebab aku nak join contest SEO. Kalau aku tulis Aku bukan anak Malaysia merdeka kompem-kompem aku kalah.Haha

Walaupun aku rasa kita pada hakikatnya masih belum merdeka yang hakiki tapi aku tetap bersyukur atas apa yang kita kecapi. Bangga sangat jadi anak malaysia. Serius aku cakap. Cuba korang tengok video matluthfi Made by Malaysian. Memang menitis air mata kebanggaan jadi anak malaysia merdeka. Hoho

Bersyukurlah Aku anak Malaysia merdeka. Bersyukurlah anda anak malaysia merdeka. Bersyukurlah kita anak malaysia merdeka...

Yang di tag:







Nota: Kalau nak join, tekan banner kat atas tu. Atau tekan Aku anak Malaysia Merdeka.Pasal erti kemerdekaan dari pandangan aku nanti aku buat entry khas. Kita BELUM merdeka!!

3 comments:

CikHaniBhulat said...

salam aidilfitri....

salam merdeka jugak..moga kita hidup aman sentosa di bumi malaysia ini...

AesyaZealous said...

ape ni ape ni?? haha sy anak malaysia!! fahmi PATI !wakaka

Acik said...

gud luck! :) kite pun join!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...