Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Sunday, September 4, 2011

Kejahilan Ummah


Tiba-tiba aku rasa macam kembali kepada zaman sebelum datang islam. Kejahilan Ummah itu sama seperti dulu. Bahkan lebih jauh hebatnya berbanding zaman jahiliyyah dulu. Banyak benda berlaku depan mata. Antaranya Gambar artis pegang anjing. Itu baru satu. Kalau nak cerita, banyaaakk lagi. Huhu.

Ini entry ringkas. Aku cetus korang fikir. (selingan)

Bukak radio, lagu raya. Tutup radio, lagu raya jugak tapi dari rumah sebelah. Tutup pintu, lagu raya kat TV pulak. Masuk tandas, bunyi suasana Hiroshima pulak. Whoaa!!

Kenapa raya disambut begitu sekali? Ramadhan? Ibadah lain?

Fikir-fikirkanlah...

Fahmi: Bosan dengan lagu raya~

3 comments:

Darulamanku said...

assalamualaikum fahmi... bagus luahan kamu... tapi bab pegang anjing tu kira bleh diterima lagi.. tapi yang jadi tanda tanya tu... bila depa pengang.... adakah mereka samak balik... tu yg kita tak tau.. sebenarnya.... adakah mereka tau mcm mana nak samak atau sebaliknya... ok fahmi kalau ada slah dan silap hrp dimaafkan.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI......

Darulamanku said...

JOM KITA BACA DAH FAHAM APA YANG DIKATAKAN JIHAD... KLIK DSINI
http://darulamanku.blogspot.com/2011/09/mesti-baca-berjihad-perangi-kezaliman.html

yusuflaili said...

salam;
betul tu sejak bila kita raya pakai mercun ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...