Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Thursday, August 25, 2011

Buka Puasa Dengan Makanan Halal

Kalau nak buka puasa dengan makanan halal, sudah pasti pilih masakan ibu. Tak ibu, masakan isteri. Itu sudah pasti halal. Ada ibu nak bagi anak makan sayur goreng pakai minyak babi? Haha.. Tapi hari ini aku nak cerita pasal buka puasa dengan makanan halal di restoran-restoran.

Sebenarnya hari ini aku dapat dua invitation untuk berbuka puasa..

1) Berbuka Puasa session with DiGi

Nuffnang ajak aku berbuka kat restoran ni (The Bee, Jaya One, Petaling Jaya) Yang hadir adalah blogger-blogger yang bertuah. Aku bertuah ke? haha..tak bertuah sebab..Nanti aku cerita. Ni aku letak satu gambar. Aku letak gambar signboard kedai cukup la eh? Haha



2) Berbuka puasa bersama Octove.Com

Aku juga dijemput untuk berbuka puasa bersama Octove.com di Hotel Flamingo, Ampang. Macam mana aku boleh dijemput, itu rahsia.(poyo jap) Haha.. Siapa yang bakal duduk semeja dengan aku dan berbual mesra dengan aku, aku tidak tahu. Yang pasti mereka yang dijemput ini adalah mereka yang bertuah. Kenapa?



Ini gambar hotel tu. Aku tak tahu betul atau tidak sebab aku main sambar je gambar ni kat google. Bertuah kan dapat buka puasa kat sini? Tapi aku dimaklumkan hanya berbuka puasa di restoran yang terdapat di dalam hotel ni. Dapat bau karpet hotel pun cukup la..Haha..

Insyaallah hari ini aku akan berbuka puasa bersama Octove.com. Bukan dengan Nuffnang dan Digi. Sebab apa? Sebab aku dah janji dengan Broframestone maka aku kena tunaikan janji aku. Dah tau kenapa aku tak bertuah kan? Haha..

Pesanan,

"Dan makanlah apa yang ada di bumi ini yang halal dan thaiyiba(baik)"

Fahmi: Aku tak tahu macam mana nak pergi ke ampang. Nak guna train tapi lepas event tu terus nak ke Kuala Selangor. Kena bawa kereta ke Kuala Selangor. Nak parking kat station mana eh?Huu..

3 comments:

Fiera Pirot said...

wahhh untung nyee korangg

durra abd razak @ kocikin... said...

wowwwweee.....lama tau I x berbuka kat otel...idak..mesti jer ada org nak belanja I tau...ooh yer...otel flamingo tu...best gak..not bad..husband I dolu2 pernah keje kat situ..hehehe...jgn x tau ;)

Muaz Faris said...

cam kenal je kuala selangor tu...hik2

updated.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...