Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Friday, December 17, 2010

AFF SUZUKI CUP 2010 Malaysia 2-0 Vietnam

Demo apa ni?


taksub dengan rambut itu?


" malaysia kena menang malam ni sebab kita dah habis 40 ringgit sorang untuk datang sokong ni,"

"Malaysia main macam tahi.."
"woi baju 101, jangan bawak ikut situ, ikut sana. kau main fikir guna otak ke guna tut? tuttt...."
" Tut punya budak..tut tut la tut..pergi balik tut la kau baju No 100"


prtittt... prtitt..priiitttt ...



"fuhh..nasib baik menang, kalau kita tak datang sokong ni, kalah dah malaysia aku rasa.hahaha.."



setelah berpuluh-puluh ribu rajagopal yang bagi arahan dari seat penyokong maka menanglah skuad Malaysia.

maka tamatlah perlawanan antara skuad Malaysia dan Vietnam dengan kemenangan berpihak kepada skuad Malaysia, 2-0.

kesinambungan dari itu terhasillah gambar-gambar yang gila-gila seperti dibawah...

goooaaallll!!

pemain vietnam yang kontroversi.sakit konon.haha

penyokong-penyokong yang rock.haha

macam dah kat Old TRafford...(smart gak stadium kita)haha..

Eh,siapakah itu?hahaha..

ini pula siapa?haha..



yang terakhir,siapakah ini.mana satu zaquan?

dah lama aku tak pergi stadium untuk tengok bola. match kali ni puas...haha

cuma satu perkara aku nak kongsi kat sini. mungkin sebagai peringatan buat diri aku. itu yang penting. masa perlawanan malaysia dan vietnam ini, aku tengok sikit sangat yang dirikan solat. memang aku tak nafikan yang surau sesak tapi berapa lah sangat kapasiti surau-surau yang ada disekitar stadium ni. aku anggarkan ada lah dua tiga puluh ribu manusia yang tak solat maghrib hari tu. huhu..

aku solat malam tu tengah-tengah jalan. memang terbaiklah sebab bila solat kat tempat macam tu dalam keadaan tu, memang terasa penangan dia. Izzah gila bhai, rasa macam perghh...tah la.tak tau nak cakap macam mana.hehe..

Umar al khattab pernah mengatakan bila lebih ramai manusia yang buat maksiat dalam satu kaum berbanding orang yang berbuat baik maka bala boleh diturunkan pada kaum itu.

sepanjang aku duduk kat dalam stadium tu asyik terbayang je. mana lah tau tiba-tiba stadium runtuh ke, kebakaran ke. atau mana lah tau tiba-tiba hujan turun kat kawasan stadium je lepas tu banjir kat dalam stadium je. tak mustahilkan? semua mati lemas kat dalam stadium tu, yang baik mahupun yang jahat.huuu..

sekian~

13 comments:

AYuNG said...

yeahhhh...msia menang!!!!

Shaheila Malek said...

hohooo..kdg2 takot jugak kan bala dtg secar tiba2, tp kalau tu yg Allah bgi, redha aje.. :)

FAHMI said...

kalau nak mati kat stadium pon biar dah solat la.hehehe..mintak dimatikan dalam imaannn..amin~=)

mat dan mina said...

wahhh....kemaen meriah....penyokong tegar ni...hehehe

. . . h u s n a . . . said...

semoga anda sentiasa dibawah naunganNya.. gud boy .. :)

woot-woot said...

waaa cam best ! rugi tak g tengok..naish !

namia said...

no wonder la Malaysia menang!
ahahha
good JOB! =)

Myaby said...

bagus

walaupon tgk bola, solat diutamakan. suke!!!

sibutiz said...

congratulations ya...
tapi tetep garuda di dada ku...
hhe hhe...

misz FaTiN said...

bagus2.. mungkin disbbkan mereka2 yg beribadat itu,, menyebbkan m'sia mng juga kot.. ^_^

Mr. TN_SkY said...

PenyOkOng memrikan skOngan padu nice brO!.=_=

FAHMI said...

maka jom beribadat.haha..harap2 malam ni msia menang.amin~=D

Anonymous said...

woi x mintak izin dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...