Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Monday, December 20, 2010

Pak JOhn Ngorat Pak Karim

nak mengorat pon muka masam ke? kompem tak bahagia pasangan ni.haha


Dila jalan melilau sekitar persisiran pantai itu. Matanya liar beralih arah. Kiri, kanan dan ke kiri semula. Dari geraknya seperti sedang mencari sesuatu. Dia singgah ke sebuah kedai makan yang berada di tepi jalan.



"Pakcik, kat kawasan ni ada kedai yang jual topup tak?" Dila bertanya kepada seorang pakcik yang berumur lingkungan 40-an. Pakcik itu merupakan tauke kedai yang sederhana besarnya itu.



"Adik cuba jalan sikit lagi, kat depan sana ada satu kedai jual surat khabar. Mungkin kat sana ada jual topup."



"Terima kasih pakcik." Dila ucapkan terima kasih dan dia berlalu pergi...



Dalam 5 minit kemudian dia ternampak sebuah kedai berwarna hijau muda yang berada di persimpangan jalan. Dalam hati Dila amat berharap kat kedai itu ada jual topup. Harap-harap ada...huhu..



"Abang, kat sini ada jual topup tak?" bersinar-sinar mata Dila bertanya. Abang kacak, katakanlah "ada". Kacak jugak brader ni.lalala~



"Ala dik,tak ada la kat sini, baru habis tadi" aduhhh...frust tak hingat.."tapi ada satu kedai ni dorang jual, nak abang tunjuk kan tak kat mana kedai tu?" Lawa la, masih ada harapan ni. Kenal tak kenal brader ni redah je la. Asalkan ada topup. Nasib baik brader ni hensem jugak..hehehe..



Sambil dalam perjalan ke kedai yang brader tu cakap ada topup, Dila dengan brader tu ada la sembang sikit-sikit. Larhh..rupanya tak adalah brader sangat rupanya sama umur dengan aku jugak. Ish, Dila oo Dila, kau nak cari topup ni sebab ape? Sebab nak telefon dia kan? so kau jangan nak menggatal dengan brader ni..Dila tersedar..huhu..



Dah lama berjalan..



" Jauh lagi ke bang kedai tu?" Dila dah sedikit resah. Brader ni nak tunjuk jalan ke nak bawak aku jalan-jalan makan angin..



"Hehe..sebenarnya tak ada pon kedai yang ada jual topup kat area ni. Abang saje je nak jalan-jalan dengan awak. Tapi kalau awak nak topup, abang boleh topupkan. Bak sini number awak, nanti abang topup kan then boleh la kita sms."



Perghh....asap stim terus keluar berbondong-bondong dari telinga, hidung dan ada sedikit api dari mulut Dila. Hampeh punya mamat. Tak ada cara lain ke nak ngorat aku? SHTI sungguh...



Kisah 2



Pop sound produced.. Haziq melihat di skrin PC dia ada keluar messange dari tetingkap IMnya.



"Hai, nama awak Kamarul Haziq kan?" si Dia membuka topik perbualan.



"Ye saya, kau ni siapa?" Haziq lebih selesa membahasakan Aku Kau kerana si Dia ni lelaki. Barulah brutal kan..



Setelah berAwak Saya seketika waktu, Haziq berasa kurang selesa dengan si Dia ni.



"Kau ni nak apa ha sebenarnya?"



"Saya nak berkenalan dengan awak la. saya nak jadi kawan rapat awak. Sudikah awak jadi teman saya? Saya kesepian ni. IM MR LONELY. Boleh kan? Plzzz..."



Sentap!! Apa mamat ni nak? Nak ngorat pergilah cari pompuan Hot mana-mana, ni cari laki....Tahi gajah sungguh!!



TAMAT....


HAri ni aku nak kongsi dengan korang dua perkara.


1. Dalam cerita pertama adalah cara-cara mengorat terhormat..


2. Dalam cerita kedua adalah cara-cara mengorat yang bangang tahap tahi gajah.


Kesimpulan...


Korang semua dah sedia maklum pasal "Saya GAy, Saya Ok" kan? Itulah dunia akhir zaman. Allah dah cipta smart-smart laki berpasangan dengan perempuan tapi tah ape masalah golongan-golongan ngeng ni nak cari pasangan sejenis. Aku betol-betol tak faham...


So, janganlah golongkan diri kita semua dalam golongan mereng ni. Jadilah insan yang normal. Kalau nak ngorat, korang semua boleh guna cara yang macam dalam kisah pertama. Dijamin normal tetapi hukumnya tak terjamin lagi. Korang tanyalah ustaz-ustazah yang korang kenal. Aku bab-bab ni tak berani nak cakap.hehe..


Tapi kalau korang nak ngorat orang yang macam dalam kisah kedua, aku sumpah korang jadi tahi gajah nak?hahaha...Mintak jauh semua fitnah-fitnah akhir zaman ni. Amin~
Sekian~


10 comments:

Nur Saxoni said...

ahahah! petama kali ku dengar org gne tahi gajah

AesyaZealous said...

hoho.. jgn jadi gay ok fahmi? kahkahkah

FAHMI said...

wowowo..say no to gay.peace.haha

Anonymous said...

hahahahahah...
ish2 mintak jauh la...
hahahahah
SyimirHazim

AIMAN said...

hahah.. gay itu x bes

Yana said...

haha.. pmpuan tu pon satu. p ikut buat apa? haha.. salah dai jugak

FAHMI said...

haha.dah hensem sgt brader tu..hahaa..terdesak nak topup kot.kui3

ceritabest said...

cite gay ka?hOhO

Abun said...

Lol..1stly,yang pompuan tue awt la ngekor je jantan tue,,,kot2 kne rogol taw la..2ndly..mmg bersepah2 laki gay skunk..dapatlak muka jambu..so jadi perhatian la..hahahah...nway..y x post je dalam entry berlainan...

ANATI SOKI said...

ian kot pmpuan tuh.. heheh.. mcm dipermainkan je.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...