Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Tuesday, June 7, 2011

Kau Blogger Syok Sendiri!!


Dalam apa-apa pekerjaan kita tak boleh berseorangan. Tak kesah la kerja sebagai apa pun. Tukang cuci tandas, mop lantai pejabat, setiausaha mahupun pengarah. Semua tak boleh hidup sorang-sorang. Setuju?? Jadi aku yang juga merangkap sebagai seorang blogger(layak ke nak gelar diri macam ni?) pun tak mampu terus dalam arena ni kalau sorang-sorang.....


Tadi tiba-tiba aku rasa blog aku ni sampah. Tak ada apa-apa yang manfaat aku boleh kongsi dengan pembaca aku. Jap, blog aku ni ada pembaca ke? Haha..takpe, bak kata abg kita NI, dia suruh aku positif dan tulis je mengikut sedap hati. Biar kadang-kadang syok sendiri. Syok sendiri macam ni kan? haha..

Balik kepada isu tadi..bila aku down jap pasal blog aku ni tetiba ramai gilaaaa bagi semangat kat aku...Aku pun macam..erkk..dorang ni biar betul.Haha..

"I support blog ni.."

"Aku sentiasa sokong kau bro. Sampai bila-bila.."

"Blog ni best!!!"

"Blog ni tak serabut dan berilmu.."

Boleh percaya ke kata-kata kat atas ni? Aku pun fikir la dua tiga kali nak percaya ke tak apa yang dorang cakap ni. Akhirnya aku pun syok sendiri.BLOG AKU BEST!! Hahaha..biar la aku nak syok sendiri jap. Bila aku syok sendiri tambah dengan 'kutukan' blogger-blogger lain, aku rasa semangat gilak. Fuhhh....

Kesimpulannya...Terima kasih kepada semua blogger yang support aku. Bukan sahaja blogger tapi juga pembaca yang bukan blogger. Ada ke pembaca macam ni kat blog aku? Aku dengan syok sendiri cakap, ADA. hahaha..Jom kita sama-sama saling bantu dalam arena blog ni. Aku yang lemah ni perlukan bantuan korang. Kalau korang peru bantuan aku, meh sini aku sudi mendengar...

Mood: Aku rasa nak buat satu lagi segmen tapi yang ringan-ringan. Tak macam segmen bosan aku yang sebelum ni. Ayuh kita support blogger. Kita gegar dunia. Haha




16 comments:

zikeryhassan said...

blog kau memang best pon dari blog aku. serius!

Ahmad Fikrizaman said...

kalau ada orang komen lepas publish artikel tu maknanya best la tu...

Anonymous said...

hahaha erkkkk...=)

Uzair said...

ahaha. perasaan yang biasa datang bila tngah blogging. lagi2 kita ni blogger lelaki.

tapi kau established broo. follower dah 1k. hehe.


[uzairkate.blogspot] jom meriahkan segmen saya!

http://uzairkate.blogspot.com/2011/06/segmen-1-hitam-putih-bersama-friendster.html

: husna : said...

hahaha..rasa mcm terkena btg idung sendirik la pulak..

dakpe bos, kite tulis je, asalkan baik2 sudah... syok sendiri tu kekadang bagus gok..hehe

BRO_MONDAY said...

fahmi : cantek....ai pun syok sendiri jugak ni pegi komen kat entry ni..koh koh koh apa pun yam terjadi, hidup sebagai blogger harus diteruskan...kawan² ada, don wori ye...support sesama kita...

FAHMI said...

Husna: kita sesama blogger kadang-kadang kena saling ingat mengingati.rite??=)

bro: yok support dunia blogger.thx bro.hehe

FAHMI said...

Uzair:blogger laki memang ada krisis mcm ni eh?haha

Fierapirot: apa erk2?hahaha

FAHMI said...

Zikery: ada kelebihan dan kekurangan masing2.kan?hehe

fikri: thx bro.=)

ain revival said...

tapi siyess aku pn pernah fikir gak ade ke orang nak baca blog aku nie..mesti ad org ckp ak syok sendiri ke hape..
tapi kalau terus fkr camtu mmg terkubur la blog aku..hahah

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

fikir positif sudah hehe...

HaNa Hani said...

syok sndri yg positif xpe kan?
xde la sampai stop blogging
^_^

Wilayah Sepet Kuku said...

skang kat dalam sampah pun..orang boleh jumpa duit...boleh cari duit!...sampah bukan sampah sebarang sampah..sampah bukan sampah masyarakat!..peaCE..senyum (:

KinosKoko said...

blog ko lagi best dari blog aku..hehe..blog aku lagi hampes

Anonymous said...

blog ni best pulak..blh arr tahan..keep up ok..by the way..nta skolah mana skrg..gi tak debat musleh nanti? 30 jun-1 july...siyes jealous tgk blog yg ada org comment..mksdnya ramai org bacalah tu..mcm ana punya berabad dh rasanya menulis tapi berapa kerat je lah yg baca (tp takut gak nk bg ramai2 baca blog ana-tak tahu nape) keep thinking apelh guna aku tulis blog tp takde spe baca...so klo you baik hati..haha jdlh follower saya..miss hira right..apa lg rajin2lah dtg sana..

SyahmiFikri said...

btw, yakin! yakin! yakin!

ingat jer belog ko.. ko ada hakkk.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...