Mengorat Abang Macho Di MUAZFARIS.COM

Wednesday, June 1, 2011

Matang dan Berisi...







Aku belek-belek balik apa yang ada kat dalam blog aku ni. Aku nak nilai balik tahap penulisan aku. Tapi yang paling aku nak nilai adalah tahap mentaliti dan level pemikiran aku. Aku ni tulis macam budak umur 8 Tahun? Atau aku tulis macam remaja umur 15 tahun? Tapi sebab utama kenapa tiba-tiba aku nak nilai balik level aku, jap…Korang rasa korang tahu tak sebab apa? Haha…

Ada sorang mamat ni cakap kat aku yang kalau dia tak kenal aku maka dia tak akan percaya yang umur aku ni TuuTT (terpaksa dirahsiakan) sebab dia tengok cara penulisan aku. What the…Kenapa dengan penulisan aku?? Dia cakap penulisan aku macam bukan budak bawah umur.Hahaha..opsss..dah terkantoi rupanya aku ni underage lagi. Haha..

Maka aku pun belek-belek balik hasil penulisan aku selama aku tubuhkan blog ni..Sebelum tu kalau aku cakap umur aku 15 tahun korang percaya tak? Dengan korang baca entry-entry yang aku dah bawak keluar(kalau korang baca la) agak-agak aku ni umur berapa? Aku bukan nak poyo cakap penulisan aku matang ye..Jangan salah faham dan salah mentafsir apa yang aku nak sampaikan. Kang ada yang cakap aku belagak ada jugak yang aku ketuk. Haha..


Jadi jom kita tengok balik penulisan kita. Budak yang berfikiran atau tidak? Maksud aku ada gaya-gaya orang yang berfikir sebelum tulis atau main tulis je apa yang nak tulis tanpa berfikir dahulu.Biarlah penulisan kita kelihatan matang dan beridentiti. Nak berblog? Boleh tapi jangan blog merapu-rapu. Tulis benda tah pape. "Aku pergi tandas, tapi err...asal aku nak cerita kat orang aku pergi tandas?" Haaaa..sedarpun, nak pergi tandas pun nak cerita ke?haha..



Sapa tak join segmen aku lagi?? Tekan SINI


Ni orang yang sudi join segmen aku...


http://zikeryhassan.blogspot.com/2011/05/tanya-fahmi-buli-buli-dan-buli.html

http://kuncilocker.blogspot.com/2011/05/tanya-fahmi-buli-buli-dan-buli.html/

http://colourofcikfarah.blogspot.com/2011/05/tanya-fahmi-buli-buli-dan-buli.html

http://www.broframestone.com/2011/05/broframestone-ditanya-buli-membuli-amalan-turun-menurun/


Jom join segmen aku nak buktikan kematangan korang menjawab soalan-soalan mencabar aku.Haha..

Mood:Hati gundah gulana..cinta dengan iman, cinta akan jatuh bila iman jatuh??

5 comments:

Unknown said...

memang cara penulisan biasanya melambangkan peribadi penulis :)

Ze_Mhis said...

memang kau tak nampak cam underage ke muda ke ape bile baca blog kau. sebab tu best bace. sebab entry kau best dan deep meaning. muhasabah wehh

terbaru-->A FRIEND IN NEED let's.help -->WORDLESS WEDNESDAY #1 -->HAMBA ZAMAN SEKARANG: ulasan ringkas

mz said...

hehe.. bro sekrang..

ramai kan cakap camtu.. mungkin benar kot.. ade gak la 15 tahun.

Gee said...

hehe..xpa...penulisan akan mematangkan seseorang..ok pe pemikiran lg matang dr umur..hehe

Aesya Zealous said...

terima jela hakikat ko budak lagi.hahahaha jk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...